Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Πως μπορώ να κάνω καλύτερο τον κόσμο - Jim carrey

Η ανάγκη σου για αποδοχή μπορεί να σε κάνει αόρατο σε αυτό τον κόσμο.Όπως οι περισσότεροι από εσάς, ήμουν ανήσυχος σχετικά με το να βγω στον κόσμο και να κάνω κάτι μεγαλύτερο από εμένα - τον εαυτό μου.Μέχρι που κάποιος εξυπνότερος από εμένα με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι δεν υπάρχει τίποτα μεγαλύτερο από εμένα - τον εαυτό μου.Μην επιτρέπεις σε τίποτα να μπει ανάμεσα στο φως που λάμπει μέσω αυτής της μορφής.Ρισκάρισε να φανείς με όλη σου την μεγαλειότητα.Τα μάτια μας δεν είναι θεατές. Είναι επίσης προβολείς οι οποίοι προβάλλουν μία δεύτερη ιστορία πάνω στην εικόνα που βλέπουμε μπροστά μας όλη την ώρα. Ο φόβος γράφει αυτό το σενάριο και ο προσωρινός τίτλος είναι " Δεν θα είμαι ποτέ αρκετά καλός. "Μπορείς να σπαταλήσεις ολόκληρη την ζωή σου εφευρίσκοντας φαντάσματα, ανησυχώντας για το μονοπάτι προς το μέλλον,αλλά ότι θα υπάρξει, είναι αυτό που συμβαίνει εδώ, και οι επιλογές που κάνουμε αυτή την στιγμή,οι οποίες είναι βασισμένες στην αγάπη ή στον φόβο.Πολλοί από εμάς επιλέγουμε το μονοπάτι μας από φόβο ο οποίος είναι μεταμφιεσμένος ως πρακτικότητα-λογική.Αυτό που πραγματικά θέλουμε μοιάζει αδύνατον να πραγματοποιηθεί και γελοίο για να το αναμένουμε. Οπότε δεν τολμάμε ποτέ να το ζητήσουμε από το σύμπαν.Σου λέω: " Είμαι η απόδειξη ότι μπορείς να το ζητήσεις από το σύμπαν. "Συνειδητοποίησα ένα βράδυ στο Λος Άντζελες ότι ο σκοπός της ζωής μου ήταν πάντοτε να ελευθερώσω τους ανθρώπους από τις ανησυχίες τους, ακριβώς όπως ο πατέρας μου.Έκανα κάτι το οποίο προκαλούσε τους ανθρώπους να δείχνουν τον καλύτερο τους εαυτό, όπου κι αν πήγαινα.Πως θα προσφέρεις τις υπηρεσίες σου στον κόσμο;Τι είναι αυτό που χρειάζονται, το οποίο το ταλέντο σου μπορεί να προσφέρει;Αυτό είναι το μόνο που πρέπει να σκεφτείς.Μπορώ να σου πω από εμπειρία, ότι η επίδραση που έχεις στους άλλους είναι η πιο πολύτιμη αποδοχή που υπάρχει.Μπορεί να αποτύχεις σε κάτι που δεν θες, οπότε γιατί να μην τολμήσεις να κάνεις αυτό που αγαπάς;Χαλάρωσε και ονειρέψου μία καλή ζωή.



by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου