Translate

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Σταματήστε Να Συγκρίνετε Τον Εαυτό Σας Με Τους Άλλους

Πόσο συχνά συγκρίνουμε τον εαυτό μας με άλλους και τελικά χαλάει η διάθεση μας; Ξέρω καλά ότι στη ζωή μας, αυτό συμβαίνει συχνά! 
Συμβαίνει στην δουλειά μας, σύγκριση με τους άλλους  συναδέλφους. Στο γυμναστήριο  με τους άλλους ανθρώπους. Νιώθετε χάλια τις περισσότερες φορές που βλέπετε  μοντέλα σε εξώφυλλα περιοδικών. Αρχίζετε τότε να λέτε τα γνωστά. Είναι Photoshop. Πόσο χάλια φαίνονται τελικά. Είναι τόσο στημένα όλα.
Σαν blogger μου συμβαίνει συχνά. Κάποιοι έχουν πολλούς followers και εγώ ακόμα προσπαθώ να πείσω τους λίγους αναγνώστες που έχω (προς το παρόν).
Όλοι έχετε σκεφτεί μέσα σας κάποια στιγμή: «Τι κάνω λάθος;». «Γιατί αυτοί χάνουν βάρος κι φτιάχνουν καλύτερο κορμί ενώ  εγώ όχι;». «Πώς γίνεται να έχουν τέτοιο σώμα, με τόσο λίγη προσπάθεια;». «Αυτοί καθημερινά βελτιώνονται κι εγώ απλά χάνω τον χρόνο μου;».
Δεν συμβαίνει μόνο στο γυμναστήριο. Αυτές οι σκέψεις θα υπάρχουν στο μυαλό σας κάθε φορά που προσπαθείτε να κάνετε  κάτι στην ζωή σας.. 
Το γυμναστήριο θέλει υπομονή(χρόνο) και διατροφή για να γίνεις καλύτερος/η.
Θα σας πω ένα μυστικό και μην με παρεξηγήσετε. Λατρεύω τον ανταγωνισμό. Μου δίνει ζωή. Με γεμίζει. Μου αρέσει να ανταγωνίζομαι τους άλλους σε οποιαδήποτε ευκαιρία μου παρουσιαστεί.
Αυτό με κάνει να δουλεύω πιο σκληρά για να πετυχαίνω τους στόχους μου. Φροντίζω να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός και τα δίνω όλα. Δεν μου αρέσουν τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη.

Ξέρετε με ποιον θα έπρεπε να συγκρίνετε τον εαυτό σας;

Για σκεφτείτε λίγο… Βρίσκεται συνεχώς κοντά σας και δεν χάνει ευκαιρία να σας αποπροσανατολίζει…

Κοιτάξτε στον καθρέφτη… Αυτός είναι ο ανταγωνιστής σας!

Σας παρουσιάζω τον εαυτό σας!

Ο ανταγωνιστής σας βρίσκεται συνεχώς πίσω από τον καθρέφτη σας. Προσπαθήστε να τον ξεπεράσετε. Να πετύχετε κάτι περισσότερο από αυτό που είχατε χτες. Αν κάνετε προσεχτικές επιλογές, θα τα καταφέρετε.
 Σταμάτα τη σύγκριση με τα πιο αδύνατα άτομα ακόμα και αν θεωρείς πως αυτό σε κινητοποιεί. Στην πραγματικότητα αυτό σε πηγαίνει πίσω, γιατί δε γίνεται ποτέ να γίνεις κάποιος άλλος. Είσαι ο υπέροχος εαυτός σου που σε λίγο θα γίνει λίγο καλύτερος. Το υπέροχο σε αυτό το πλανήτη είναι ότι  ο κάθε  άνθρωπος  είναι μοναδικός.
Αν κάνετε αυτό που θεωρείτε ότι πρέπει, θα τα καταφέρετε. Αν καταγράφετε αυτά που τρώτε, θα τα καταφέρετε. Αν γυμναστείτε περισσότερο, θα τα καταφέρετε. Όλοι ξέρετε τι πρέπει να κάνετε. Απλά, κάντε το. Κάντε ένα βήμα την ημέρα. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ όμως να συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους.
Ποιο όφελος θα έχετε αν συνεχίσετε να συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλους; ΚΑΝΕΝΑ! Σας πληγώνει. Δεν σας κάνει καλό. Σταματήστε λοιπόν! Τώρα!.....
Ακούσετε το τραγουδάκι. Έχει και στίχους (στα αγγλικά). Κάντε ένα share το άρθρο μου εν τω μεταξυ..! 🙂




by click4money

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου