Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...

Translate

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

John Lennon


Αν οι Beatles και η δεκαετία του 60 έχουν αφήσει ένα μήνυμα είναι ότι : Όταν πέσεις μέσα στο νερό θα κολυμπήσεις, κι  ας  μην  έχεις  ιδέα  από το  κολύμπι.




Η ζωή φεύγει ενόσω εσύ είσαι απασχολημένος, κάνοντας σχέδια γι' αυτήν.




Όλοι σε αγαπούν όταν είσαι δυο μέτρα κάτω από τη γη




Από τη στιγμή που γεννιόμαστε είμαστε κάτω από την επίδραση των χημικών, της τηλεόρασης, και της θρησκείας.




Κάποιος που είναι ειλικρινής και ευθύς δεν μπορεί να έχει πολλούς φίλους. Θα έχει όμως πάντα τους πιο σωστούς.




Όσο περισσότερα μαθαίνω, τόσο λιγότερο σίγουρος είμαι γι' αυτά που ξέρω




Ήμουν  πέντε χρονών όταν  άρχισε η μητέρα μου  να μου λέει  ότι η ευτυχία  είναι το νόημα της ζωής.Μετά, όταν πήγα σχολείο και η δασκάλα  με  ρώτησε   τι  θέλω να γίνω όταν  μεγαλώσω  της είπα ευτυχισμένος.Με κοίταξε και μου είπε : Δεν έχεις καταλάβει την ερώτηση, Κι εγώ απάντησα : Δεν έχεις καταλάβει το νόημα της ζωής. Η ευτυχία είναι το νόημα της ζωής




Νομίζω ότι η κοινωνία μας κυβερνάται από ανθρώπους τρελούς με παρανοϊκές ιδέες. Πιστεύω ότι μας κυβερνούν άνθρωποι μανιακοί και αχαλίνωτοι. Είναι  όμως δική  μου ευθύνη να στείλω κάθε τρελό  εκεί που  του  ταιριάζει .




Δεν πιστεύω στον θάνατο γιαυτό και δεν τον φοβάμαι. Εκείνο ακριβώς που πιστεύω ότι συμβαίνει , είναι  σαν  να βγαίνουν  από  ένα ταξί  και μπαίνουμε  σ' ένα  άλλο.



Να μετράς την ηλικία σου με φίλους όχι με χρόνια. Να μετράς τη ζωή σου με χαμόγελα, όχι με δάκρυα




<< Εάν κάποιος  πιστεύει  ότι  η αγάπη  και η ειρήνη είναι  κλισέ, που τα αφήσαμε  πίσω στην δεκαετία του  '60 , αυτό είναι πρόβλημα του. Αγάπη και ειρήνη είναι αιώνιες αξίες




Φαντάσου να μην υπήρχε καμία χώρα, δεν είναι δύσκολο να το κάνεις. Κανένας  να μην  σκοτώνει ή να σκοτώνεται  γι' αυτήν. Και  για  καμία θρησκεία επίσης. Φαντάσου όλους τους ανθρώπους να ζουν σε ειρήνη.

by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου