Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...

Translate

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

Φθηνά Τσιγάρα - end title

"Και κλείνω τα μάτια και μέσα απ' το πλήθος έρχεται μια θάλασσα, μέσα από τη θάλασσα έρχονται τα φτερουγίσματα των πουλιών, μέσα απ' τα φτερουγίσματα θα 'ρθεις εσύ... Άσε με να σε εντυπωσιάσω."
Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
κάτι γιορτάζει βαθιά στο κορμί,
και ξαναβλέπεις το φως,
σαν να `σουν χρόνια τυφλός.
Κι ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος.

Είναι φορές που δεν ξέρω γιατί
κάτι νυχτώνει βαθιά και πενθεί
και δε σου κάνει κανείς
κι όπως γυρεύεις να βρεις
λίγο λευκό να πιαστείς
γιασεμί στο σκοτάδι
σαν άστρο ανάβει.
Λευκό μου γιασεμί
μη νυχτώσεις.

Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
μέσα μου τρέμει μια ξένη φωνή,
που μου θυμίζει στιγμές
από παλιές μου ζωές
και ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος.
Λευκό μου γιασεμί, μη νυχτώσεις.

Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Μουσική: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος
Έλλη Πασπαλά - 1997



Μια ιστορία αγάπης ...


[Ιστορίες που έζησε κάποιος άλλος] - Φτηνά Τσιγάρα



Το σ'αγαπώ είναι ύπουλο,κρύβει μια ερώτηση,το μ'αγαπάς'



Αυτή είναι η ζωή μου


"Φτηνά Τσιγάρα"



by click4money

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου