Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Rocky Balboa Μια εμπνευσμένη ομιλία του...


Κάπου στην πορεία άλλαξες σταμάτησες να είσαι εσύ. Άφησες ανθρώπους να σου χώσουν ένα δάχτυλο στη μούρη σου και να σου πουν δεν είσαι καλός και όταν τα πράγματα δυσκόλεψαν, άρχισες να ψάχνεις για δικαιολογίες ,κάποιον να κατηγορήσεις σαν μια μεγάλη σκιά . Επιτρέψτε μου να σας πω κάτι που ήδη γνωρίζεις. Ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος, είναι ένα πολύ κακό και μοχθηρό μέρος. Δεν έχει σημασία πόσο σκληρός είσαι, θα σε ρίξει κάτω και θα σε κρατήσει εκεί για πάντα εάν τον αφήσεις...Ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε κανένας,δεν χτυπάει όσο δυνατά χτυπά η ζωή. Δεν έχει σημασία πόσο δυνατά χτυπάς, αλλά πόσα χτυπήματα θα αντέξεις!!! και να συνεχίσεις να προχωράς μπροστά, πόσο αντέχεις για να συνεχίσεις μπροστά. Έτσι μόνο κερδίζεις. Αν ξέρεις τι αξίζεις, βγες έξω και διεκδίκησε το!!! Άλλα πρέπει να είσαι πρόθυμος να δεχτείς τα χτυπήματα. Όχι δεν τα κατάφερες εξαιτίας του ενός και του άλλου. Αυτό το κάνουν οι δειλοί , κι εσύ δεν είσαι! Είσαι καλύτερος από αυτό ! Θα σ'αγαπάω πάντα ότι και εάν γίνει. Είσαι ο γιος μου, αίμα μου. Είσαι το καλύτερο πράγμα στην ζωή μου. Άλλα εάν δεν πιστέψεις στον εαυτό σου.... δεν θα έχεις ζωή ...

by vneos1987.blogspot


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου